Onder de activiteiten bij Stichting SOGA vallen alle bezigheden om elkaar te stimuleren, om vaardigheden te vergroten en deze naar buiten te brengen. Voorbeelden zijn de in deze categorie genoemde onderwerpen waar onder de jaarlijkse expositie, uitreiking van de drempel en de wekelijkse koffiebijeenkomst.

Drempel

Ook in 2014 is er weer een "Drempel" uitgereikt

Drempel2014De "Drempel" is een stimuleringsprijs, die ieder jaar door stichting SOGA met een feestelijk tintje wordt uitgereikt aan een organisatie, bedrijf of persoon die zich op bijzondere wijze heeft ingezet ten behoeve van mensen met een handicap.
Dit jaar is het de 18e keer dat deze prijs wordt uitgereikt.
In voorgaande jaren is de “Drempel” uitgereikt aan o.a. het Topsportcentrum, hotel Apollo, hotel van der Valk, Tante Truus, Van Rheenen Sport Aqua-Leisure en diverse andere publieke gebouwen.